علل پروتئینوری در بیماری کلیوی و نحوه درمان چیست؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل پروتئینوری در بیماری کلیوی و نحوه درمان چیست؟

پروتئینوری معنی حضور بیش از پروتئین های سرم در ادرار. پروتئین اضافی در ادرار اغلب باعث ادرار برای تبدیل شدن به کف آلود، ممکن است در بسیاری از انواع بیماری های کلیوی، مانند سندرم نفروتیک، بیماری با تغییرات ناچیز، نفروپاتی IgA، FSGS، و غیره رخ می دهد

علل پروتئینوری در بیماری های کلیوی چیست؟

پروتئینوری اشاره به ادرار با مقدار غیر طبیعی پروتئین به دلیل عملکرد فیلتراسیون گلومرولی و عملکرد بازجذب توبولی کلیه، کلیه های سالم یک مقدار قابل توجهی از فیلتر کلیه نشت پروتئین اجازه نمی دهد. با این حال، هنگامی که این فیلتر آسیب دیده، پروتئین بیشتر احتمال دارد به نشت در ادرار، در نتیجه پروتئین تشکیل شده است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که پروتئینوری ممکن است توسط آسیب گلومرولی و آسیب توبولار کلیوی ایجاد می شود. علاوه بر این عادت رژیم غذایی ناسالم نیز می تواند به پروتئین منجر شود.

چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری کلیوی؟

در واقع، بدون توجه به آسیب گلومرولی یا آسیب کلیوی لوله به وسیله صدمه به کلیه ها کاهش می یابد، تا زمانی که ما می توانیم برخی از درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده را پیدا کنید، پروتئینوری می توان از ریشه آن کنترل می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، اثر خوبی در تعمیر کلیه های آسیب دیده. توسط ضدترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی، کلیه ها می تواند آسیب تعمیر و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه و پروتئینوری در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا WhatsApp + 8615732170898، ما همه چیز ممکن است انجام خواهد داد برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: